З метою захисту своїх прав споживач має право звертатися:

Національного банку України: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 11-б

Онлайн-форма для заповнення скарги на вебсайті НБУ:

https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals

Електронна пошта: nbu@bank.gov.ua

Телефон контакт-центру: 0 800 505 240

Управління захисту прав споживачів фінансових послуг:

Держпродспоживслужба України та її територіальні органи.

Адреси та телефони територіальних органів Держпродспоживслужби можна знайти на сайті:

https://dpss.gov.ua/

Адреса: 01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, буд. 1

Електронна пошта: info@dpss.gov.ua

Клієнт (споживач послуги) має право звернутися до надавача фінансової послуги з усною або письмовою скаргою/заявою та отримати обґрунтовану відповідь протягом 30 днів. Способи врегулювання спірних питань щодо надання фінансових послуг:

  • досудове врегулювання (направлення письмових звернень, запитів, листів до Товариства та/або до регулятора у сфері ринків фінансових послуг);
  • судове врегулювання спору (направлення позовної заяви до суду).